ابزار و ویرایش سری بازیهای جی تی ای

.::::The Best Gamers Group & Biggest Product For Iran ::::.

ابزار و ویرایش سری بازیهای جی تی ای

.::::The Best Gamers Group & Biggest Product For Iran ::::.

شاهکار جدید ایران خودرو

دنا
سلام اینم از جدید ترین خوروی ایران خودرو

بهترین عکس ها در اینجا

منبع عکس ها سایت ایران خودرو

لطفا کپی بدون آدرس اینجا نفرمایید

همه ی عکس ها رو خودم سرجمع کردم 


هیوندا سانتافه ایرانی فقط در اینجا

سلام اینم سانتافه ایرانی شرط می بندم توی هیچ سایت ایرانیه دیگه ای اینو پیدا نمیکنین مگر از اینجا کپی کرده باشد 


اینو گذاشتم برای دانلود تا حال کنین 


اینم از عکس زیباش 



دانلود از اینجا 

دانلود گوشی موبایل ایرانی GLX 2680


ساخته شده توسط دوست خوبم آقا رضا زرچی


اینم عکس های توی بازی





امیدوارم خوشتون آمده باشه 


با تشکر


Download


منبع: rjzcompany.blogsky.com

ما به چند نفر نیازمندیم

سلام جهت آباد کردن فروم به چند نفر نیازمندیم 


شرایط بالای 15 سال


دارای اطلاعات


ترجیها زن یا دختر!!!


شوخی کردم جدی نگیرین گفتم بخندیم!

آموزش تنظیم بلوپرینت

با سلام 


در این آموزش که مقدمه ای برای آموزشهای بعدی من نیز می باشد می خواهم نحوه آماده سازی یک blueprint را برای استفاده در 3ds max یاد دهم .

ابتدا کار را با photoshop آغاز می کنیم . برنامه را باز کنید و blueprint مورد نظر را در آن باز کنید . من برای این قسمت blueprint خودرو زانتیا را انتخاب کردم . برای دانلود آن می توانید به قسمت انجمن سایت manvatoo مراجعه کنید .

خوب به وسیله ابزار rectangular marquee tool(M) اطراف هر یک از نماها را انتخاب و آن را cut کنید و سپس در یک پنجره جدید paste کنید .




این کار را برای همه نماهای دیگر تکرار کنید تا هر نما در یک پنجره قرار گیرد .




حالا به کمک ابزار eraser تمام نوشته ها ، خطوط و در کل هر چیز اضافه که اطراف عکس اصلی قرار دارند را پاک کنید .




خوب احتمال دارد در اطراف عکس نقاطی باشد که ما آنها را ندیده باشیم و آنها را پاک نکرده باشیم . برای مطمئن شدن من از rectangular marquee tool(M) استفاده می کنم و اطراف هر عکس را قسمتی که سفید است ( تا سر ماشین ) انتخاب می کنم و delete را می زنم .


این کار را برای هر چهار طرف هر چهار عکس تکرار می کنم .
حال از منوی image فرمان trim را انتخاب و ok کنید . این کار را برای عکس های دیگر نیز تکرار کنید .




این کار باعث می شود تا عکس از اطراف تا رسیدن به رنگی دیگر ( در اینجا مشکی ) برش بخورند .
قدم بعدی برعکس کردن رنگ در هر عکس است . از منوی Image > Adjustments > Invert را برای هر عکس انتخاب کنید .




می بینید که زده گی هایی در عکسها پدیدار شد . این خرابی ها را با تغییر رنگ Background به مشکی درست کنید .



خوب ، حالا برای هر عکس Image > Adjustments > Brightness/Contrast را انتخاب کنید و مقدار contrast آن را برابر 30 قرار دهید این کار باعث می شود که خطوط سفید بهتر به نمایش در بیایند .




خوب blueprint ما آماده شد . عکس ها را با فرمت PNG ذخیره کنید و برنامه photoshop را بسته و برنامه 3Dstudio max را باز کنید .

یک box بکشید . مهم نیست اندازه آن چقدر باشد .
Box طراحی شده را به مرکز ببرید . برای این کار روی ابزار move راست کلیک کنید و مقادیر x,y,z را برابر 0 قرار دهید .
Material editor را باز کنید و Multi/Sub-Object را برای یک متریال خالی انتخاب کنید .
در قسمت تنظیمات Multi/Sub-Object بر روی set number کلیک کنید و مقدار آن را برابر 4 قرار دهید .



حال روی هر یک از این 4 متریال کلیک کنید تا به داخل تنضیمات جداگانه آنها وارد شوید . سپس بر روی مربع کنار Opacity کلیک کرده و Bitmap را انتخاب کنید . سپس یکی از عکسهای آماده شده را انتخاب کنید .

در همان فیلد به قسمت تنضیمات عکس (bitmap parameters) رفته و بر روی view image کلیک کنید سپس بر روی عکس راست کلیک کرده و نگه دارید تا مشخصات عکس ظاهر شود .

از این مشخصات شما می توانید مقادیر طول و عرض را بخوانید . و آنها را برای box قرار دهید . به عنوان مثال من مقدار طول عکسی که بقل ماشین را نشان می دهد را به عنوان طول box قرار می دهم .



و همین طور عکسهای دیگر را قرار دهید .

راستی مقدار Diffuse هر یک از عکسها را به 0 یعنی مشکی تغییر دهید .

حال بر روی box راست کلیک کرده و convert to editable poly را انتخاب کنید . سپس دو پالیگانی را که در شکل نشان داده شده را انتخاب و delete کنید . چون برای آنها عکسی موجود نیست .




خوب پس از delete کردن آن دو پالیگان متوجه می شوید که جعبه مشکی شد . حالا همه پالیگانها را انتخاب کنید و روی flip در قسمت ابزارهای poly کلیک کنید . تا داخل نیز نشان داده شود .




به عکس زیر و قسمت قرمز شده دقت کنید . من نام هر عکسی را که وارد کردم در آنجا قید کردم . در کنار هر نام یک ID می بینید . حال پالیگانهایی را که می خواهید همان عکس به آن داده شود را انتخاب و از قسمت تنظیمات ID همان ID را تایپ کنید .




برای دیگر نماها نیز همین کار را تکرار کنید .
شکل شما شبیه زیر می شود .




می بینید که کنار ماشین و نمای بالای ماشین برعکس قرار داده شده . برای درست کردن آن به قسمت متریال همان عکس رفته و مقدار V آن را برابر 180 قرار دهید . البته این کار را برای نمای رو به رو و همین طور عقب نیز انجام دهید .




برای اینکه نمای back و front با هم نمایش داده می شوند واین مزاحمت ایجاد می کند شما می توانید پالیگان نمای back را انتخاب و آن را hide کنید . فرمان hide selection را می توانید در تنظیمات polygon پیدا کنید .

خوب کار ما در این قسمت تمام شد شما می توانید اکنون آماده شوید تا طراحی ماشین را آغاز کنیم . تا آموزش بعدی خدانگهدار

حمید حدیدی

برای بزرگ شدن کلیک کنید .





امیدوارم از آموزش لذت برده باشید. 


جهت کپی برداری لینک منبع یادتون نره 


منبع:http://www.tutorials.manvatoo.com


منبع:http://gta-mod.blogsky.com