آموزش قرار دادن اشیائ سه بعدی تبدیل شده در بازی
آموزش قرار دادن در بازی
اول از همه باید گرافیک کامپیوتر نصب باشه تا برنامه mapeditor باز بشه
بعد شما سه فایل دارید (dff,col,txd)
باید این فایلها add بشن
بعد با برنامه IMGTool
یکی از فایلهای img که در پوشه models هست باز کنید به غیر از player.img
بعد از باز کردن فایل img این سه فایل رو add کنید بعد rebuild archive رو بزنید
بعد برنامه را ببندید
بعد برنامه مپ ادیتور رو باز کنید
بعد روی یک نقشه ای که می خواهید این مدل در آن قرار بگیرد
کلیک کنید بعد new item رو بزنید و فرم را پر کنید
model name
و
texture name پرکنید یعنی نام مدل که add کرده بودید رو وارد کنید
بعد از وارد کردن اسم مدل ok یا save را بزنید
بعد به تب visible file بروید
بعد همون نقشه که مدل رو وارد کردید تیک بزنید
بعد به تب item placements بروید دوباره همون نقشه رو کلیک کنید
و new رو بزنید بعد نام مدل رو پایین بنویسید بعد روی نقشه کلیک کنید بعد
ok
بعد مدل که وارد شده رو جا به جا کنید و به مکان دلخواه ببرید
و همه ی این کارها رو save کنید
یادتون باشه در هر تب بعد از انتخاب نقشه پایین تر از تب save رو بزنید
تماماگر مشکلی یا سوالی داشتید بگید
آموزش تبدیل اشیای سه بعدی به فایل بازی در 3dsmax
ببیید برای این کار باید اول یک ماشین از gta برداری (ماشینهای اصلی gta)
بعد بیاری داخل 3dsmax و بعد هرچی object هست اونارو جایگذین کنی
و بعد material هاشون رو تنظیم کنی مثلا رنگ بدنه سبز هسته
این توضیح کلی بود اگه سوالی یا مشکلی شداشتید بپرسید
نوشته یAmin3d
سلام معین جان من تمام برنامه هایی مثل 3DS MAX رو خریدم ولی بلد نیستم باهاش کار کنم اگر میشه رو صفحه اول وبلاگتون آموزش تصویری ساختن اشا 3 بعدی در جی تی ای را بزار